Cross Me (Ft. Chance The Rapper & PnB Rock)

Ed Sheeran

  • Genero: Romântico / Pop/Rock
  • Website: Não informado.
  • Nacionalidade: Inglesa
  • Enviado por: Defensora

Letra da música

Ed Sheeran - Cross Me (Ft. Chance The Rapper & PnB Rock)

Ver tradução da letra

Música enviada por: Defensora

Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me
Just know if you cross her then you cross me
Cross me, cross me
If you, if you, if you, if you
(It's Fred again)
Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me
Just know if you cross her then you cross me
Cross me, cross me
If you, if you

And she ain't messin' with no other man
Me and her have something different
I really need all you to understand
That nobody's coming close
And I don't ever wanna run around
I spent my youth jumping in and out
You know I fuckin' love her now
Like nobody ever could

And you know I stay trippin', am I crazy? Oh no
I'm stickin' with my baby for sure
Together or solo
It doesn't matter where we are, oh no, no
So if you hear about my lady, just know
That she ain't the one to play with, oh no
And I'll be standing so close
So you know that, hey

Anything she needs, she can call me
Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me
Just know if you cross her then you cross me
Cross me, cross me
If you, if you, if you, if you cross her

If you cross her
Then you cross me (Cross me)
And nobody's coming close, yeah
And I think that you should know
That if you cross her
(Anything she needs, she can call me)
Then you cross me
(Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me)
So come on and let it go
Oh I think that you should know

And she ain't messin' with no other man
Now what you not gon' do
Is stand there across from me
Like you got Kung Fu
Death stare, crossed arms
Running your mouth like a faucet
But you don't know that my girl been doin' CrossFit
Boom! Kung Pow! Hit your ass with a cross kick
Pullin' air out, wear you out, you exhausted
Know she gonna slide anytime you bitches talk shit
Keep a little blade in her fuckin' lip gloss kit
Ay, no one say hi to me without her
Better pay your respect to the queen
Better do that shit without a flirt
Gotta respect the H. B. I. C
Couple of things that you need to know
If you still wanna be friends with me

Just know if you cross her then you cross me
Cross me, cross me
If you, if you, if you, if you cross her

If you cross her
(Anything she needs, she can call me)
Then you cross me
(Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me)
And nobody's coming close, yeah
And I think that you should know that
If you cross her
(Anything she needs, she can call me)
Then you cross me
(Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me)
So come on and let it go
Oh I think that you should know

She stay trippin, ' and she crazy, oh no
Quit messin' with my baby for sure
Together or solo
It doesn't matter where we are, oh no, no
So if you hear about my lady, just know
That she ain't the one to play with, oh no
And I'll be standing so close
So you know that

If you cross her
(Anything she needs, she can call me)
Then you cross me
(Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me)
And nobody's coming close, yeah
And I think that you should know that
If you cross her
(Anything she needs, she can call me)
Then you cross me
(Don't worry 'bout he
That's my seed, dawg that's all me)
So come on and let it go
Oh I think that you should know

If you cross her
(Anything she needs, she can call me)
Then you cross me
(Don't worry 'bout her
That's my seed, dawg that's all me)
(Just know if you cross her then you cross me)
(Cross me, cross me)
(If you, if you, if you, if you)
(Oh yeah)

letrasdemusicas.com.br Esta letra foi retirada do site www.letrasdemusicas.com.br

Informações da música

Avaliação:
Acesso(s):
Ponto(s):
Média de pontos:
Fãs(s):

  1. FAQ
  2. Política de privacidade
  3. Anuncie aqui
  4. Fale conosco
  5. Como funciona?

©2003 - 2019 Letras de Musicas.com.br. Todos os Direitos Reservados.

A música Cross Me (Ft. Chance The Rapper & PnB Rock) de Ed Sheeran como todas as outras, são de propriedade da banda sendo permitido somente a visualização das letras de música encontradas no Letras de Músicas, vedada sua reprodução e cópias através de qualquer outros meios. (Lei 9610/98)